5 Ekim 2011 Çarşamba

Hayvan Hakları: Peta için Soyunanlar

İnternette merak edilen eylem hep PETA olmuştur. Bu tür haberler, hayvan hakları savunucusu erkekler tarafından hep ilgiyle karşılandı. İşin içerisinde hayvan sevgisi olduğunu düşünmüyorum. Tahmin ettiğin gibi, bu alaka düpedüz hayvani dürtülerden oluşuyor. Peta için soyunanlar arayan insanlar sayesinde internette en çok tıklanan fotoğraf galerisi olmuşlar. PETA Facebook fenomen haline gelmiş. Tüm hayvanlar adına sevinç doluyum. Gidip, yetenekli çıplak protestoculara sarılmak istiyorum. "Hayvan hakları nedir?" sorusunun cevabını arıyorum.

Çıplak PETA eylemcisi via Albornoz
 Bir PETA eylemcisi olmak, öyle kolay değil. Kameraların önünde rastgele bir hayvan taklidi yapmak, peta için soyunanlar arasına girmek tam cesaret işi! Maskeli baloda olmadığına göre, üstün başın kürk içinde kalacak. İzleyiciler için iyi bir hayvan hakları oyunu çıkarmak zorundasın. Acı çektiğini ve pespaye durumda olduğunu anlatmalısın. Sana mama vermeyen bütün insanlardan öcünü alacaksın. Bu durumda öylece durmuşken, senden kulübeye veya kafese geçmen bekleniyor. Sadece sokakta değil, internet üzerinde de güzel bir ders vermenin zamanı çoktan gelmişti.


Şimdi düşünüyorum da, Peta için soyunanları o halde izlemek sadece erkeklerin hoşuna gitmiyor. Bu haldeki insanları hayvan dostlarımız da izlesin, istiyorum. Özellikle nankör kediler ekran başına geçsin. Uyumasın tembel kediler ve insanlar! Fenomen olan yetenekli insanların yorumlarına göz atsınlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Şimdi yenibir internet fenomeni keşfettiğine göre, sen ne düşünüyorsun? Kimbilir belki yaptığın yorumlar ile fenomen olursun!